Naše myšlienky


Prieskum trhu - aká je cena?

pred mesiacom | Prieskum zákazníkov
Celkom úprimne, tie najlacnejšie sa pohybujú okolo 1000 Eur. Cena prieskumov je jednou z hlavných príčin, prečo si malí podniaktelia volia lacnejšiu cestu internej realizácie. Na čo si ale dávať pozor, ak ste nikdy predtým prieskum nerealizovali a ako sa zdanlivo lacnejšia cesta môže niekoľkonásobne predražiť? Ak sa, či už z finančných alebo iných dôvodov rozhodnete pre prieskum svojpomocne, potrebujete na prieskum ľudské a časové kapacity a vedieť si ich dobre naplánovať. V takomto prípade ponúkame našu podporu formou školení... Zobrazit

Ako získať nových zákazníkov a podporu pre Vašich obchodníkov?

pred mesiacom | Prieskum zákazníkov
Jedným z našich overených spôsobov je telemarketingový prieskum potenciálnych zákazníkov alebo skrátene B2B telemarketing. Nejeden skúsený podnikateľ vám povie, že telefonovanie je stále jeden z najefektívnejších obchodných nástrojov a neoddeliteľnou súčasťou každej obchodnej stratégie, hlavne v B2B segmente, pretože, povedzme si na rovinu, v B2C už jednoducho lepšie funguje online marketing. My ideme s dobou a zameriavame sa na to, aby sme mohli použiť dáta z telefonických prieskumov priamo v online marketingových kampaniach alebo v tvorbe obsahu pre web a... Zobrazit

Mystery shopping B2B - ako a koho zahrnúť do prieskumu konkurencie?

pred mesiacom | Mystery Shopping
I keď našou hlavnou základňou je Brno a na Slovensku sú to Piešťany , B2B mystery shopping je forma prieskumu, ktorý sa dá realizovať online a telefonicky, takže sme schopní preskúmať firmy v akejkoľvek oblasti či krajine. A ak sú dobré zdroje pre scenár (to znamená partnerská firma, cez ktorú mystery shopping môžeme realizovať, t.j. tváriť sa cez nich, že dopytujeme služby alebo produkty skúmaných firiem), mystery shopping v B2B segmente dokáže byť veľmi efektívnym nástrojom nielen pre odlíšenie sa... Zobrazit

Chcete marketingového detektíva?

pred 3 mesiacmi | Novinky
Rival Up zistí tie najdôležitejšie “skryté” informácie. Volám sa Simona Jašíková. Založila som Rival Up   PREČO??? Videla som malé, stredné a hlavne začínajúce firmy pôsobiace na trhu  !!!   AKO MÁLO INFORMÁCIÍ   !!!, tých podstatných, majú, zvyčajne len tie verejne dostupné. Nie každá #firma si vie sama urobiť naozaj  profesionálny marketingový #prieskum a vie, že pravidelné monitorovanie svojich konkurentov a zákazníkov máveľké benefity nielenv #online v marketingu.  V tomto duchu pracujeme pre našich klientov a aktuálne sú v procese... Zobrazit

JAK JSME DIGITÁLNÍ AGENTUŘE POMOCÍ ANALÝZY KONKURENCE ZVÝŠILI TRŽBY O +20%

pred 3 mesiacmi | Novinky
Pokud jen vstupujete na trh, nebo už máte rozběhnutý fungující byznys, analýza konkurence je ideální nástroj pro monitorování trhu a zároveň získání více zákazníků. Naleznete tak informace typu co na trhu konkurentům funguje, co naopak nefunguje, a zjistíte reálné potřeby zákazníků v konkrétním oboru.  Zejména v v aktuálním období korona krize je důležité vědět, jak se trh mění a jaké problémy firmy řeší. Stejně tak byl zvědavý i náš klient působící v oblasti digitálního marketingu. Pojďme si představit tři kroky,... Zobrazit
Používaním stránok prevádzkovaných rivalup.cz súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac informácií