fbpx
mar 04

Chcete marketingového detektíva? 😎

Rival Up zistí tie najdôležitejšie “skryté” informácie.

Volám sa Simona Jašíková.

Založila som Rival Up 👉 

PREČO???

Videla som malé, stredné a hlavne začínajúce firmy pôsobiace na trhu 

!!!   AKO MÁLO INFORMÁCIÍ   !!!,

tých podstatných, majú, zvyčajne len tie verejne dostupné.

Nie každá #firma si vie sama urobiť naozaj 

  • profesionálny marketingový #prieskum a vie, že 
  • pravidelné monitorovanie svojich konkurentov a zákazníkov má
  • veľké benefity nielen
  • v #online v marketingu. 

V tomto duchu pracujeme pre našich klientov a aktuálne sú v procese tvorby aj:

  • #KURZY a 
  • #WEBINÁRE, kde budeme podnikateľom odhaľovať KĽÚČOVÉ #INFORMÁCIE, odovzdávať skúsenosti, rozvíjať ich, AKO NA TO.

Každý #podnik má minimálne 20 relevantných konkurentov, priamych či nepriamych. Konkurencia sa neustále dynamicky mení, inovuje, rastie, vymýšľa nové spôsoby ako zaujať potenciálneho zákazníka. Ako viete, že práve kvôli minulomesačnej zmene v marketingu alebo zmene obchodníka Vášho konkurenta Vás zákazník práve neodmietol, nerozmyslel si, že bude pracovať s Vami ale povedal si, že chce konkurenčnú firmu? Cena a #kvalita služieb alebo produktu už v dnešnej dobe rýchlo sa rozvíjajúceho marketingu nie sú rozhodujúcimi faktormi pre potenciálnych zákazníkov. 

ČO ROZHODUJE je to, ako svoju službu alebo produkt PREZENTUJETE, ako KOMUNIKUJETE a v čom sa odlišujete od konkurenčných ponúk.

Viete, čo Váš potenciálny zákazník chce aktuálne, priamo v tejto chvíli? To čo chcel predvčerom, dnes už nemusí. Napríklad, ja som včera mala 

#CHUŤ NA KOBLIHU / ŠIŠKU, 

nedala som si ju, pretože u nás na dedine žiadnu neponúkajú. Dnes, aj keby mi prišiel obchodník priamo s koblihou pod môj nos, nechcem ju, pretože som sa s pevnou vôľou rozhodla, že budem diétovať. To bol trochu extrémny príklad, ale chcela som len poukázať na pointu – zákazníci neustále menia svoje preferencie,

 #OČAKÁVANIA,

majú stále iné, nové problémy, motivuje ich už  niečo iné ako pred pol rokom, čo má za následok okrem iného aj dynamicky meniaca sa ponuka a marketing iných firiem. 

Som marketingový #detektív. 

Zisťujem tieto zmeny a aktuálne #dáta o konkurencii a zákazníkoch. 

Pomôžem aj v akvizícii zákazníkov priamo pri zisťovaní informácií od nich, špeciálnym spôsobom – najskôr sa zákazníkov pýtam na ich potreby, problémy, preferencie, motiváciu a výberové procesy, potom na základe zistení predstavím riešenie klienta, ktoré má rôzne varianty, na základe odpovedí od potenciálnych zákazníkov a tí nám následne dajú kontakt priamo pre obchodníka – klienta alebo pre informácie o jeho riešení do e-mailu či SMS (vedeli ste inak, že SMS #marketing má až 98% open rate? Zatiaľ čo emaily otvorí maximálne 20% ľudí :)).  

About The Author

Zakladatelka Rival Up. Získavam pre Vás tajné informácie o klientoch a konkurentoch. Zbieram leady na zákazníkov aj pomocou marketingových dotazníkov.

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *