fbpx
nov 09

EMAIL A SMS MARKETING – 469 EMAILOV A TELEFÓNNYCH ČÍSEL NA CEO A COO MALÝCH A STREDNÝCH FIRIEM. AKO SME ICH ZÍSKALI?

MÁLO RELEVANTNÝCH KONTAKTOV PRE VÁŠ EMAIL A SMS MARKETING? POZRITE SI AKO ICH ZÍSKAŤ STOVKY/TISÍCKY!

CASE STUDY

Pred zahájením spolupráce mala firma Naštartujto, ktorá predáva podnikateľské nápady a marketingové tipy online, 70% nákupov od podnikateľských subjektov, čo znamenalo obrovský potenciál predaja v tomto segmente. Preto sa v rámci ďaľšieho marketingu zamýšľalo nazbierať čo najviac kontaktov na túto cieľovú skupinu – u nás to znamenalo priame emaily a čísla na majiteľov alebo marketingových riaditeľov firiem a to z jednoduchého dôvodu – pretože marketing na priamo je jedna z najlepších a najrýchlejších ciest ako predbehnúť svoju konkurenciu.

Povedzme si fakty. Z tisíc oslovených ľudí na Google Ads nakúpili na Naštartujto traja, čo je 0,3 % úspešnosť kampane. Pri oslovovaní podnikateľov na priamo z týchto 469 kontaktov nakúpilo 35 podnikateľov, čo je 7,5 %! 25-NÁSOBNÝ NÁRAST TRŽIEB ZA JEDINÝ MESIAC! 

Vybrali sme si teda cieľový segment zákazníkov a to podnikateľov po celom Slovensku, ktorí začali svoj business maximálne pred troma rokmi, majú obrat do 15 miliónov a podnikajú v oboroch, v ktorých sa aj napriek aktuálnej situácii stále darí.

Kontaktovali sme ich s krátkym dotazníkom s tromi otázkami – tie však paradoxne neboli až tak dôležité (využili sme ich až pri zostavovaní samotných kampaní). Primárnym cieľom výskumu bolo totižto, ako som už spomínala získanie relevantných kontaktov vo firmách. Získanie e-mailu a telefónneho čísla relevantnej osoby bolo v tomto prípade veľmi dôležité, pretože sa na tieto kontakty následne zameral e-mail a SMS marketing.

Zozbierali sme zatiaľ 500 dotazníkov so 469 kontaktmi na relevantné osoby, ktoré môžeme použiť v rámci GDPR s tým, že tieto osoby priamo súhlasili s ďalším kontaktovaním a očakávajú ho. 

V zbieraní kontaktov dlhodobo pokračujeme. A ak máte záujem o ďalšie informácie k tejto case study alebo by ste aj Vy chceli niečo podobné realizovať ale neviete ako presne na to, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Konzultácie sú samozrejme zdarma!

ZÍSKAJTE KONZULTÁCIU NA PODOBNÝ PRIESKUM NA MIERU PRE VÁS

About The Author

Zakladatelka Rival Up. Získavam pre Vás tajné informácie o klientoch a konkurentoch. Zbieram leady na zákazníkov aj pomocou marketingových dotazníkov.